Tuesday, October 20, 2009

Aku kembali...

Setelah sekian lama aku meninggalkan blog ni akhirnya aku rasa terpanggil untuk mengaktifkannya kembali. Takde siapa panggil pun, aku sendiri yang terasa nak mula menulis semula. Kini masuk 3 bulan kot aku dah bermastautin dirumah. Memanglah best tak ada apa nak buat tapi kadang2 bosan juga. Hari2 rutinnya sama bangun tido, wat keje umah, tengok tv, solat, baca novel, tengok tv, online... itu jelah aktiviti seharianku.... nasib baik ada novel penemanku... tinggal lagi 2 novel harus ku baca... nanti nak gi beli lagi novel kat Popular... dapat diskaun 10% sebab ada kad dier... hehehehe.... kalau MPH x dapat diskaun tapi dapat points.... erm.. mana lagi best?
By the way, now aku x begitu sihat walafiat... sakit tekak hampir seminggu x baik2 lagi. Aku tak gi klinik pun... bukan xnak pergi tapi xde sape nak bawak... sebab diorang ingat aku sakit biase je la... tapi aku pun rasa biase jela batuk selsema sikit jer... kalau sok x baik jugak baru gi kot... nak kata demam x pulak demam.... tapi bila malam je mesti rasa seram sejuk... badan panas tapi rasa sejuk... camne tuh??
Oklah buat permulaan blogku yang dah ke berapa puluh dibuka ni.. cukuplah setakat ni saja aku menulis... Idea lom datang lagi.... Insyaallah... Ada masa akan ku update nanti...

No comments: